Va tycker ni ?

Platser
Medborgarplatsen - Torget
Slussen - Ryska torget
Kungsträgården
Gamla stan - Bron
Stureplan
Opdenplan
Plattan
Drottninggatan
Hötorget
Mariatorget - Parken
Tanto lunden
Sergel gatan
Fridhemsplan
Hornsgatan
Rådmansgatan
Vasaparken
Shärholmen
Solna
Södertälje
Uppsala
Liljeholmen
Göteborg
Sickla
Nacka
Kista
Täby
Vällingby
Hedemora/Borlänge
Mörby Centrum
Gotland
Kolmården
Kalmar
Öland
Vi ska börja röra oss runt i sverige hihi :)

Admins
Grundare  - Nicky Sthlm
Grundare - Charre
Grundare -  Papis
Grundare - Louie

Benjii
Abbe
Alex
Lydia
Pato
Max
Nic Nac
Maele
Dom one and only :)

Regler inom gruppen

Respektera varandra för den man är
Lyssna på varandra hela tiden. Mest under streetshows
Ändra ingens tänkande
Grund Regel
Alltid vara ärlig !!


Mvh Projekt Stockholm Crew

Kommentarer
Postat av: Anonym

plattan är bäst !

2009-05-04 @ 22:00:44
Postat av: [email protected]

Yo. de var helskoj att följa med projectsthm i onsdags, på plattan, mkt skoj, själv kan jag inte så mkt , men var en gång i tiden en breakdancare , men nu är jag fotbollstrixsare , that this, hoppas vi ses mer i sthm,



MVH



José



youtube : josemkfreestyle

2009-05-04 @ 23:10:43
Postat av: Josef

Är det så många i tantolunden då?

Jag kan nog vara med överallt i stockholms innerstad och kanske södertälje och mörby.

2009-05-04 @ 23:35:06
Postat av: Jay

Det är ju nice att röra sig runt i staden eftersom det trots allt är Projekt Stockholm och inte Projekt Plattan. Att börja turnera land och rike runt låter dock lite väl ambitiöst just nu, i denna fasen av projektet, väl? (Jag vill absolut inte sänka de storslagna idéerna -- I'm just saying!)



Jag tror nog dock att det kan finnas en poäng i att hålla sig till ett fåtal spots i staden - ställen där det finns bra sitt-/åskådarmöjligheter, där det är bra akustik och där man stör/är i vägen så lite som möjligt. Sergels torg och Kungsträdgården är inte bara fotogeniska platser, utan uppfyller även ovan nämnda "krav". Dessutom rör sig många turister där; win-win. Odenplan, Medborgarplatsen och Stureplan stämmer nog också in, iofs. Det vore lite fräckt att köra på Stureplan någon helgkväll ;-)



Jag förstår att ni i gänget vill ha cred, men what's up med "dom one and only"? Uppskattar och uppmuntrar inte projektet gästdansare/-uppträdanden? :-) Dessutom säger nog en lista med namn inte så mycket för utomstående människor som kommer och besöker bloggen, inkl. mig själv. Det hade varit nice med en liten text från både Charre, Pato och Nic Nac om vilka de är och vilka stilar de diggar :>

2009-05-05 @ 16:49:56
Postat av: Jay

Det är ju nice att röra sig runt i staden eftersom det trots allt är Projekt Stockholm och inte Projekt Plattan. Att börja turnera land och rike runt låter dock lite väl ambitiöst just nu, i denna fasen av projektet, väl? (Jag vill absolut inte sänka de storslagna idéerna -- I'm just saying!)



Jag tror nog dock att det kan finnas en poäng i att hålla sig till ett fåtal spots i staden - ställen där det finns bra sitt-/åskådarmöjligheter, där det är bra akustik och där man stör/är i vägen så lite som möjligt. Sergels torg och Kungsträdgården är inte bara fotogeniska platser, utan uppfyller även ovan nämnda "krav". Dessutom rör sig många turister där; win-win. Odenplan, Medborgarplatsen och Stureplan stämmer nog också in, iofs. Det vore lite fräckt att köra på Stureplan någon helgkväll ;-)



Jag förstår att ni i gänget vill ha cred, men what's up med "dom one and only"? Uppskattar och uppmuntrar inte projektet gästdansare/-uppträdanden? :-) Dessutom säger nog en lista med namn inte så mycket för utomstående människor som kommer och besöker bloggen, inkl. mig själv. Det hade varit nice med en liten text från både Charre, Pato och Nic Nac om vilka de är och vilka stilar de diggar :>

2009-05-05 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0