gigg i Skytteholm den 11 maj

tja, vi har fått gigg i Skytteholm den 11 maj på ett evenemang. Det ska vara en skolavslutnings grej för ungdomar i högstadiet och på gymnasiet. Det kommer vara artister och annat som händer under dagen då de vill att vi ska uppträda. De kommer också ha house battles som vi kan vara med på, men tanken är att vi ska få igång folket och publiken genom att bara köra vår grej. Vi kan ju mixa lite musik och sen bara dansa ;D Kommer med mer info snart. Men säg till mig om ni är på och är intresserade. Jag måste svara snarast. Peace!


Mvh Benjii

Kommentarer
Postat av: Moris

verkar som jag har misaat det...:(

tragiskt!

2009-05-12 @ 17:39:55
URL: http://moris.blogg.se/
Postat av: jonathan westin

ni äger!!!!!!!!! projektstockholm och fredrik asså musik crewen han som är lång han är min bror!!!

2009-05-16 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0