Eskilstuna :)

Våran resa den va GRYM

Jag,Papis och charre åkte ner till Eskilstuna och hälsa på våran vän Mehedi.
Vi betalade tre biljetter tur och retur men på vägen ner dit kom ingen och kollade våra biljetter det sög ju kan man säga
men men vi ringde våran polare för han skulle möta oss nere vid station så vi ringde när vi va en station innan fyfan jag skojar inte om vi fick vänta på honom i en 30 min han va seg men till slut kom han ...Damn HAN HAR STIL... staden i sig va ju inte så stor om man får säga så men den va grymt mysig stad, jag gillar små städer.
Vi gick ner till idrottshallen, det är något skumt det där att när man kommer till en mindre stad så det ända som finns och göra är och kolla på när tjejer tränar något men som tur va det inte så... det va en Basket turneringar där så det va lungt..
efter tag så gick vi till ett ställe som heter leklandet och jag kan säga så mycket som att det va GRYMT hahah dom hade hopp borgar och grejer och en dansstudio så när vi blev trötta på att hoppa så började vi dansa lite grann för att visa varann hur mycket bättre man har blivit sen sist man sågs hihihi.... efter drog vi till den skönaste snubben ever som bjöd oss på man och dricka hihihi .... plus att jag har gjort hål i läppen i Eskilstuna haha på.. det finns en massa som jag skulle berätta men orkar inte göra det nu så jag ska berätta vad som hände kl 8 på morgonen där på när jag va på väg till tåget så ser jag shit liten parad av soldater som går och spelar musik typ som man brukar göra i stockholm hahha

 det va min resa dit jag åkte dit lördag den 2maj

Mvh Nicky Sthlm

Kommentarer
Postat av: Freyja

Hi there!! Like it Like it!! Haha hola at me next time you guys hit the roads to e-tuna!! -så kanske jag kan följa med och träffa mehdi?! =D



Like your style!! Keep on doing what yall do! ;)

Puss!

2009-05-04 @ 14:39:54
URL: http://2express.devote.se
Postat av: Freyja

Hi there!! Like it Like it!! Haha hola at me next time you guys hit the roads to e-tuna!! -så kanske jag kan följa med och träffa mehdi?! =D



Like your style!! Keep on doing what yall do! ;)

Puss!

2009-05-04 @ 14:40:09
URL: http://2express.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0