Min lycka kom igenom

Vi va fyra som startade detta !!
idag kan jag lugnt säga att vi va runt 30 personer som gick genom hela stan och ni skulle se folks blickar när vi gick förbi 
för när vi stod vid stureplan hörde man ända bort till Normalmstorg det är galet ni ska se vårat ljud det är grymt vi har två stage högtalare från JBL grymt bra märke.... Bästa kvällen vi avslutade på medborgarplatsen det kom mycket folk men vi hade några fyllon som dansade med oss också hahaha vi kommer lägga upp den ännu fetare vi ska fixa en mic sen har vi tre grabbar som kommer sjunga och rappa med oss fett grymt ju ahhha
Vi ses på nästa STREETSHOW <3

Mvh Nicky Sthlm

Kommentarer
Postat av: rediane

jag va me idag ni vet negern me rött hår hoppas de blir lika varmt imorn då kommer jag:P hahahah

2009-04-25 @ 00:20:32
URL: http://feliciamassamba.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni va sååå jävla grymma

2009-04-25 @ 13:38:59
Postat av: Anonym

keep up the good work

2009-04-25 @ 20:51:58
Postat av: Misha

Såg er idag på Kungsan.

Sjukt duktiga.

Tjejerna var grymmast, of course ;)

2009-04-26 @ 01:33:31
URL: http://fruktflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0